Müştəri Xidmətləri
Naxçıvan Muxtar Respublikası İnternet və Yeni Texnologiyaların Tədrisi Mərkəzinin Müştəri Xidmətləri bölməsi abunəçilərə nümunəvi xidmətlər göstərir. Müştəri Xidmətləri bölməsi abunəçilərdən daxil olan təklif və şikayətlərin qiymətləndirilməsi, araşdırılması, analiz edilməsi və vaxtında operativ tədbirlərin görülməsi sahəsində öz işini peşakar səviyyədə qurmuşdur. Həmçinin bölmədə yaradılan qaynar xətt (545-69-64) vasitəsilə abunəçilərdən daxil olan zənglərin cavablandırılması və qeydiyyatının aparılması xidmətləri günün tələblərinə uyğun şəkildə təşkil olunur. Abunəçilərdən daxil olan zənglərin qeydiyyatı aparıldıqdan sonra abunəçi tərəfindən qeyd olunmuş nöqsanların vaxtında və keyfiyyətli həlli istiqamətində bu sahə üçün ayrılmış xüsusi mütəxəssislər tərəfindən ünvanda dəqiq və keyfiyyətli xidmətlər göstərilir.
Gündəlik fəaliyyət sahələrimizdən biri də yeni qoşulmalarla (müraciətlərlə) əlaqədar sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsdir. Bölmədə abunəçilərdən daxil olan müraciətlərin qəbulu hər iş günün birinci yarısınadək (13:00-dək), abunəçiyə təhvil verilməsi isə günün ikinci yarısı (17:00-dan) sonra həyata keçirilir.
Müştəri xidmətləri bölməsi həftənin bütün iş günləri xidmətinizdədir.